Smycze dawniej były jednym z najbardziej modnych dodatków. Wykorzystywano je do noszenia telefonów, kluczy i bardzo wieli innych przedmiotów codziennego użytku. Jeszcze dziesięć lat temu korzystali z nich wszyscy, stąd też pomysł wykorzystywania ich w marketingu. Jednak nie jest żadną tajemnicą, że w ostatnim czasie szał na ten gadżet przeminął i wiele firm uciekło z tej formy promocji.
Idźmy na przekór trendom
Ucieczka od gadżetu takiego jak smycze reklamowe to doskonała okazja dla nas do wypromowania się na nich. Dlaczego? Gdyż nie spadły walory użytkowe tego gadżetu i osoby, które ich potrzebują, nie udadzą się już do pierwszej lepszej firmy po taki gadżet. Coraz trudniej jest znaleźć smycze, a wielu z nas wciąż z nich korzysta. Zatem kiedy prowadzisz firmę, paradoksalnie działanie wbrew logice i naturalnym trendom na rynku może przynieść naprawdę bardzo duży efekt marketingowy.
A może sprzedaż?
Jeśli znajdziemy dostęp do odpowiednio tanich smyczy, możliwe jest nadal ich sprzedawanie. Spadający dostęp do nich daje nie tylko możliwość reklamy, ale również i szansę na zarobek dla sklepów z gadżetami lub ubraniami. Wystarczy wzbudzić w kliencie potrzebę poprzez odpowiednią ekspozycję tego towaru w naszym punkcie. Nie wolno zapominać o praktycznych aspektach i jest bardzo duża szansa na to, że w niedługim czasie powróci znów moda na smycze zarówno te reklamowe, jak i designerskie, zakupowane przez modnych ludzi śledzących aktualne trendy nie tylko z pokazów mody, ale również i ulic naszych miast.
W mojej firmie do dziś zalega kilka kartonów ze smyczami, czas je odkurzyć
Klucze od domu bez smyczy są stanowczo za małe