Gadżet reklamowy jest takim samym produktem jak każdy inny, dlatego staramy się dobrać go do charakteru firmy oraz potrzeb odbiorców. Największym powodzeniem cieszą się niezmiennie długopisy, ołówki. Odpowiednio zaprojektowana grafika reklamowa jest w stanie oddać dokładnie nasz przekaz w kierunku klienta. Długopis trafi w gust każdego, ponieważ nie ma osoby na tej planecie, która by go nie używała.
Personalizowane gadżety w służbie reklamy
Rynek marketingu i reklamy już dawno odkrył sposób na przyciągnięcie jak największej liczby klientów poprzez ofertę spersonalizowanych gadżetów reklamowych. Ludzie uwielbiają być obdarowywani, przede wszystkim efektownymi i darmowymi przedmiotami. Każde spotkanie biznesowe kończące się wręczeniem gadżetu to zdecydowanie pewny krok na drodze do utrzymania dotychczasowego oraz pozyskania nowego kontrahenta. Czyli strategia farming & hunting w biznesie.
Ale jakie gadżety wybrać?
Top gadżet nie musi być drogi, wystarczy, że będzie pomysłowy. Nawet zwykły długopis z dyskretnym logotypem firmowym już będzie idealnym upominkiem firmowym. Oczywiście, im większym budżetem dysponujemy, tym możemy sobie pozwolić na inwestycje w bardziej ekskluzywne artykuły reklamowe. I tak możemy wybrać model długopisu z materiału wyższej jakości, na którym nie znać śladów używania, a jego wygląd jest elegancki i sprawi, że klient poczuje się wyjątkowy i doceniony. To samo można powiedzieć o notatnikach, urządzeniach w typie pendrive, nawet smycz może być ekskluzywna.
Moim numerem 1 na zawsze pozostaną długopisy reklamowe. Są świetne, bo nawet te tanie wyglądają fajnie.
Zdecydowanie długopis w roli top gadżetu. Dostałam kiedyś umiejętnie „podrasowany” egzemplarz, który wyglądał jak milion dolarów.