Utarło się przekonanie, że reklama jest dźwignią handlu, ale czas pokazał, że nie tylko. Dodatkowo, dobra reklama jest również dźwignią doskonałych stosunków handlowych i sprzyja utrzymaniu relacji biznesowych.

Skupmy się więc na tym drugim aspekcie. Klient lubi być dopieszczany, doceniany, a najlepiej służą temu drobne gadżety reklamowe. Odzież reklamowa jest najczęściej rozdawana przy okazji różnych eventów takich jak zjazdy, kongresy, sympozja, a na co dzień klient jest obdarowany mniejszymi gadżetami. Chociaż odzież reklamowa też może przyjąć minimalistyczną formę, np. szalika, apaszki, rękawiczek, czapeczki. Pamiętajmy jednak, że wykonanie takiego małego gadżetu odzieżowego musi być perfekcyjne, ponieważ tu nie ma miejsca na błędy. Mniejszy produkt tekstylny to większa widoczna niedoróbka wykonania, a na to każdy szanujący przedsiębiorca nie może sobie pozwolić.

Najczęstszym gadżetem ozdobionym logo pozostaje wszakże długopis z grawerem, których szeroki wybór znajdziesz w renomowanej agencji reklamy, która wspiera ludzi biznesu. Z jednej strony długopis z nadrukiem i z logo firmy jest codziennym narzędziem pracy dla pracownika, a z drugiej stanowi idealny upominek dla odwiedzającego firmę klienta. Długopis, http://portal.plocman.pl/aktualnosci/-promocja-biznesu-dziki-dugopisom-reklamowym-,521217.html, to top gadżet. Natomiast pióro wnosi elegancję do reklamy. Nawet najtańszy długopis lub pióro, jeżeli tylko są doskonale wykonane i posiadają perfekcyjny nadruk stanowią najlepszy gadżet reklamowy, ponieważ zyskują status demokratyczny: używa ich zarówno prezes, jak i szeregowy pracownik.